Om jag hade haft en passande rubrik så hade den varit kortare än såhär

Bloggningen har varit lite lägre ett tag nu, 
och det beror på att mitt spelande blivit så intensivt! 
 
Hur går det ihop? 
Jo, jag springer runt som en galning och gör lopp och tjänar JS, 
och planerar inför min temavecka som jag ska ha i klubben om 2 veckor, 
att jag inte har tid att stanna upp och fota knasiga saker att blogga om. 
Det är faktiskt lite underligt att ha så mycket inspiration till själva spelet, 
och inte på långa vägar ha lika mycket inspiration till bloggen :p 

Men jag känner förändringar komma! 
Ha lite tålamod och fortsätt kika in, 
så kommer det nog mer och mer inlägg i alla kategorier 
(och inte bara bilder på vilken häst jag levlar). 
 
Vet inte riktigt vad den här bilden ska föreställa... 
Det måste ju vara någon slags metafor till inlägget jag precis skrev?
Hmm.. Eller.. ja.. det kanske är ni.. som rullar in er i papper.. 
i väntan på att storheter ska ske i min blogg. 
Ja. Så får det bli. 
:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback