Min mästerliga plan

Hej på er! 
Jag har visst glömt att berätta 
att jag blev beundrad med fisket för några dagar sen. :) 
 
Eftersom att det allra sista fiskeuppdraget inte gav mer än typ 25 xp
så kunde jag fiska upp mr Evil utan att gå upp i level 15! 
 
Jag har ju inte kunnat göra det sista uppdraget med Alex, eller några fler uppdrag hos fisket i Skördebygden. 
Varför vill jag inte gå upp i level 15 då, undrar ni? ...Ni kanske har glömt min mästerliga plan? 

Jag tänkte ju stanna kvar i level 14 så länge det går,
för att hamna i lägre grupper i championaten och därmed ha en större chans att få medalj,
eftersom de flesta av de vassaste spelarna är i level 15. 
Jag tänker inte gå upp i level 15 förrän det kommer nya uppdrag som ger xp. 
 
Hur har det gått, då? 
Jaa... mycket otur, har jag haft. :p
Men jag lyckades ju komma trea i Jorvikstallets championat häromdagen! :D 
Jag har även kommit 4a, 6a, och 8a några gånger... 
Men även om det inte går så bra i själva medalj-jakten, 
så får jag iallafall mer championatvana och jag känner mej säkrare på loppen! 
Även om jag inte har alla medaljer när jag går upp i level 15, 
så har jag iallafall större chans att komma på prispallen, 
eftersom att jag inte blir riktigt lika nervös och fumlig när jag väl tävlar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback