Två besvikelser

Jag har loggat in nu 
och kollat in uppdateringen litegrann.. 
 
Vill bara nämna två besvikelser: 
Det går inte ens att läsa globalchatten utanför områdena, 
och hästön kostar pengar. Vad trist. 
Det måste bli väldigt svårt att få hjälp med uppdrag via chatt, 
samt att hästön inte var direkt billig så det gäller att vara säker på sina beslut!

Ska undersöka mera och komma med en recension sen, 
som jag gör varje vecka med onsdagsuppdateringarna. 
 
Update: En bugg gör att om du försöker skicka iväg en häst, 
så slängs du ut ur spelet med meddelandet att en av spelfilerna är korrupt. 
Det gick bra för mej att logga in igen, och hästen är på hästön som den ska. 
Skickade iväg en till häst helt utan problem, 
så antingen var det en tillfällig bugg eller så gäller den bara om du betalar med sc.

Postat av: Esmeralda Silverforce

Va? Shit, nej! Hur mycket kostar Hästön? Jösses vad besviken jag blev, jag antog att det skulle vara gratis eftersom det inte sades något i nyheterna :(

Svar: Jag antog det också, men det stämde visst inte.. 149 star coins för lyxsemester, och 29 star coins eller 1200 js för budgetsemester (där hästen kommer tillbaka med gul smiley).
Evangeline Silverbell

2014-02-05 klockan 13:02:28
URL: http://monokerus.blogg.se/sso



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback