Maskerad-event

Jag tänkte berätta lite om gårdagens event med klubben! 
Lite försenat, men jag har helt enkelt inte hunnit förrän nu. 

Vi hade ett maskeradevent, där alla fick klä ut sej till antingen 
Avalon, häxan Pi, mr Sands eller Alex. Sedan träffades vi på slottet. 
Först tävlade vi i lag och svarade på frågor som gällde alla fyra karaktärerna. 
Vi blev indelade i grupper utifrån vem vi hade klätt ut oss till. 
 
Tre snygga Avalonisar, och en fult inklippt "äkta" Avalon ;) Så olika, men ändå så lika! 
 
Efteråt delades vi upp i nya grupper, och den här gången vi fick vi prova på något nytt! 
Varje grupp fick varsin situation som vi sedan skulle spela upp för de andra. 
Vi fick själva bestämma vad som skulle hända under den situationen. 
Det blev som att planera en kort teater, helt enkelt! 
 
Min grupps situation var att under ett möte utse vem som ska bli president över Jorvik... 
Vi bestämde ungefär vad vi skulle säga, och resten improviserades fram! 
 
Vill ni veta mer om vad som hände under det här ovanliga eventet, 
samt läsa om vad som sades i chatten under alla 3 sketcherna, 
så rekommenderar jag varmt Evelina Silverknight's inlägg om just detta! 
Kolla in det genom att klicka på  -> DEN HÄR <- länken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback