Gratis Star Rider

I torsdags använde jag mej av gratiskoden 
som gör att de som aldrig varit Star Rider 
får vara det gratis i tio dagar! 
 
Nej, självklart inte till mej själv.
Utan till min kära pojkvän som jag fixade till min server för några veckor sen! 
Så i helgen har vi spelat tillsammans ;D Han har väl inte varit jätte-entusiastisk, 
men jag tror ändå att han blivit positivt överraskad utav spelet hittills.
(Vilket iofs inte säger så mycket med tanke på att hans
förväntningar var rätt låga, men ändå! Win!) 
Han har faktiskt spelat litegrann utan att jag var med. ;)
 
Hur som helst, ser ni mej springa omkring på Jorvik
tillsammans med någon liten newbie, 
så vet ni vad det beror på! 
 
 
Vi kommer även att spela tillsammans kommande helg 
(Ja, det blir en perfekt alla hjärtans dag enligt mej ;D) 
men efter det är dagarna slut och då får vi se hur (om) det hela fortsätter...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback