Dagens äventyr!

Idag har jag gjort en hel massa! 
Jag har ju funderat lite på att sälja Rose, 
och nu (lite tidigare än väntat) så är det gjort... 
 
 
Min första häst såld. Det känns lite sorgligt, men jag vet att jag inte kommer att ångra mej. 
Det känns lite som att pensionera en kär gammal vän, som inte orkar mer ;) 
 
Skickade iväg mina ponnyer till hästön för pengarna som jag tjänade in på Rose... 
Aw, vad gulliga de är. De kommer vara väldigt välkomna när de kommer tillbaka! 
Nu har jag alltså fyra hästar som semestrar på hästön, tills vidare. 
 
Jag insåg att mitt stall blivit väldigt tomt, med endast fyra hästar kvar! 
så jag tog genast ut två av dessa och levlade upp dem, en level var... 
 
(Ursäkta levlaren som törnade in i mej precis när jag skulle fota ;p
Och ja, jag byter outfit när jag byter häst!)

Nu när jag har en massa extra plats i stallet så har jag 2 hästnamn på lager, 
och eventuellt en häst som jag är säker på att jag kommer köpa. 
Det andra hästnamnet kommer att gå till någon häst som kommer till spelet i framtiden.
 
Jag insåg också att ifall man ändå har vägarna förbi fiskebyn, 
och även fast man är färdig med allt fiske och aldrig vill fiska igen, 
så tjänar man ju ändå in en del (55) jorvik shillings på att vittja nät, 
som varken är drygt, långtråkigt eller tar särskilt lång tid! Wooho! 
 
Vilken produktiv dag jag har haft, med många nya förändringar!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback