Onsdagsuppdatering 2/4

Nya uppdrag 
Jag tycker som vanligt att det alltid är trevligt med uppdrag, men dessa uppdrag var inte mycket att hurra för. 
De tog slut väldigt fort och kändes rätt meningslösa. Att vi skulle få dagliga uppdrag i Jarlaheim är 
inte särskilt tröstande heller, jag tror det är fler än jag som redan är beundrad hos Jarlaheim. 
 
Nya husdjur 
Helt ärligt kunde jag inte skilja de nya husdjuren från de gamla eftersom att jag så sällan kollar på husdjuren. 
Jag har köpt totalt två husdjur under hela tiden som jag spelat SSO och jag tror inte det kommer bli 
fler, om inte husdjursfunktionen utvecklas och blir lite roligare. 
 
Nya kläder 
Jag tycker det är roligt när det kommer kläder, men det har kommit mycket kläder på sistone, och jag 
hade hellre sett att SSO-teamet lade krut på något annat. De kläder som kom i uppdateringen var inget för 
mej, förutom vargtröjan som jag tyckte var rätt fin. :) 
 
Uppdragen kändes onödiga, hade mycket hellre sett andra slags 
uppdrag i dagens uppdatering. Det var längesen vi fick uppdrag 
som varar i mer än två dagar. Även kläderna och djuren kunde 
ha ersatts av betydligt bättre grejer. 
Nä, i det stora hela så är jag missnöjd med veckans uppdatering.
 
 Vargtröjan var fin. 
Glädjen som uppstod över de nya uppdragen, 
som jag kände innan jag loggade in och gjorde dem, 
var även rätt trevligt att känna av.
 
Betyg: 2/5
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback