Inbördeskrig, död och helvete

Uppdateringen på min blogg har varit lägre under några dagar, 
och det beror på att nu har jag satt igång med mina event, 
som jag håller i klubben jag är med i! 
 
Vad har jag gjort då? 
Jo, jag har gjort mitt yttersta för att sprida skräck och paranoia bland medlemmarna :D 
Vi har nämligen inbördeskrig just nu ;) 15 stycken av medlemmarna från klubben 
deltar i en Last man standing-turnering, som går ut på att alla har varsitt offer 
som de ska mörda, och när man mördat sitt offer får man ett nytt offer, 
och till slut har alla åkt ut ur tävlingen utom en som står ensam kvar. 
 
Jag har även en poängjakt under tiden, som gör att man kan få poäng på fler sätt 
än att bara mörda varandra, och som gör att alla kan vara delaktiga, 
oavsett om man är med i turneringen eller inte.
 
Nästa vecka ska jag ha temavecka där alla medlemmar har fler chanser 
till att samla in poäng till poängjakten. Mitt tema är "hell week", 
och tills vidare är eventen hemliga, men jag kommer avslöja senare 
vad som kommer bjudas på under den skräckinjagande temaveckan ;) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback