Under tiden...

Medan vi spänt väntar på dagens uppdatering... 

..så är jag fullt upptagen med att, i det verkliga livet, 
FYLLA NITTON ÅR! 
 
 
Wiiiie hurra hurra hurra hurraaa 
(hurrar för mej själv, inte ett dugg konstigt...)
 
Blir en lugn dag med de närmaste, får se om jag hinner logga in något på Starstable, 
beror kanske på hur mycket uppdateringen kommer locka ;) 
Hur som helst så är födelsedagar inget märkvärdigt när man börjar bli till åren (höh) 
men jag tänker ändå virra omkring och låtsas som att idag är det mest fantastiska som har hänt världshistorien xD

Postat av: Genevieve Nightbard

Grattis i efterskott! :DD Själv har jag typ 3 månader kvar innan det blir min tur :>

Svar: Tack så mycket! :D Äsch, tiden kommer gå fortare än du tror! :)
Evangeline Silverbell

2013-09-13 klockan 22:49:38
URL: http://nightbard.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback