Min t-shirt!

Jahaja... 
Vad har jag hunnit åstadkomma i detta spel då? 
Inte något vidare mycket, eftersom att jag började spela i februari..
 
Men..!
Har ni nånsin stött på denna tischa i spelet?
 
Det råkar vara så att detta är min alldeles egna design! 
Ja, jag var en utav vinnarna i t-shirttävlingen, vilket var väldigt oväntat och superkul! 

Jag gjorde mest en design för skojs skull, och försökte göra nåt annorlunda. 
Det tog ungefär en halvtimme, och jag tyckte väl inte det var den snyggaste tröjan i världshistorien. 
Men det var kul att prova, och jag skickade in den "bara för att". En liten vinstchans måste ju ändå ha funnits... 
Och det gjorde det!
 
Jag var så ny i spelet när t-shirttävlingen presenterades att jag inte riktigt förstod 
hur häftigt det faktiskt vore att ha något man själv designat i spelet. 
Dessutom visste jag ju inte ens vilka slags kläder som redan fanns, 
så det var omöjligt för mej att tänka på vad som fattades, eller skulle gå att matcha med annat.
 
Nu när jag blivit lite mer "spelvan" så är jag faktiskt ännu stoltare över min vinst ^^
Även fast jag inte sett min tröja användas särskilt ofta (men faktist några gånger!) av andra spelare, 
så känns det väldigt unikt att ha något i spelet som alla kan se och som alla kan köpa, 
som jag ligger bakom och som jag har skapat.
 

Postat av: Haley Rainstorm

Men what?! Jag kommer att köpa en sån där så fort jag loggar in sen :D Hade ingen aning om att det var du som designat den, ska jag vara ärlig så har jag knappt kollar på de vinnande tshirtarna ehe pinsamt...

Svar: Haha :) det är väl inte så konstigt att man inte lägger namnen på minnet, speciellt inte när det var så längesen som t-shirtarna kom ut i spelet! :)
Evangeline Silverbell

2013-10-10 klockan 13:18:20
URL: http://ssohaley.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback