Skördebygden

Idag har Skördebygden öppnat! 
Tänkte skriva några ord om detta, utan att spoila något viktigt. :) 

Området är ju faktiskt jättestort, 
det kommer ta ett tag innan man känner till alla vägar och alla detaljer. 
Jag hade dock förväntat mej mer öppna affärer, 
men jag tycker samtidigt att det är bra att vi har mer saker att vänta på. 
Jag har ju ändå hunnit köpa 2 plagg och en ponny... Hehe. 
 
Jag ser sjukt mycket fram emot alla uppdrag som vi kommer få göra, 
att lära känna alla NPC's bättre, och att få utnyttja alla nya platser till max! 
Utan att spoila; så känns det ju som att en hel del
spännande saker kommer att kunna hända här :D
 
Muuu..!
Jag tycker det är jätteroligt med alla djuren och all rörlighet på bondgårdarna, 
men jag kommer nog bli tokig på oljudet och hönskacklet m.m, 
som sätter igång så fort man är i närheten av någon gård.  Haha!
 
Ytterligare en grej som är positivt är ju att området är så pass stort, 
att det inte blivit så smockfullt av spelare överallt som jag först fruktat. 
Vid uppdragsgivarna är det periodvis svårt att se något, 
men man kan ju spara uppdragen till senare och istället bara utforska.
Så obeskrivligt skönt det kändes att äntligen få se Gyllenåsarnas dal från andra sidan, istället för tvärtom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback