Hästar som vaknat på fel sida?

Idag tänker jag ta upp något 
som jag har funderat på rätt länge. 
 
I Jorvikstallet kan man varje dag 
antingen mata grisar, mjölka kor eller mata hästar. 
Låt oss titta lite närmare på det här med att mata hästarna... 
 
Efter att man har gett hästarna deras dagliga dos med hö, 
så brukar det spelas upp ett litet filmklipp där vi får se hur lyckliga hästarna blev. 
Till exempel såhär: 
Vad gulligt! Kul att ni blir så glada :D 
MEN. Vad är det för fel på höet vissa dagar då? 
Eller är det bara hästarna som inte är på humör? 
 
Två tjuriga hästar och ett tacksamt och lyckligt matvrak! 

Jag föredrar definitivt de dagar då ingen häst vaknat på fel sida, 
och alla uppskattar allt smaskigt hö som jag burit hela vägen till dem ;D 
 
Dagens pris går iallafall till den tredje hästen som definitivt är min favorithäst, 
med tanke på hur lycklig den är oavsett vilken dag i veckan det är! pusspuss söta hesten! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback