Besviken på uppdateringen?

Tror det är fler än jag som blev besviken
på dagens uppdatering. 
Tinkerhästarna kändes ju verkligen väntade 
i och med teaserbilden vi fick förra veckan. 
 
Och nu kom en uppdatering, utan ett ljud om dessa hästar. 
 
Trodde jag, ja...
 
 
Nästa vecka kommer de äntligen! 
Några extra tankar: 
 
- De har en egen, unik kroppsform!
- Tjocka och söta! Hurra!
- Vad gulligt de vickar på huvudet :D 
- Tinker Horse? Gypsy horse? Gypsy vanner? Now I'm confused.
- Vilken färg ska jag köpa? :D

Postat av: nian

hej jag skriver det hr för längesen men det är en ny upptatering som ny tikrar men dom har färgena svart har den ena den anndra är vit

2014-07-02 klockan 17:38:26



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback