Trollololololl.....

Tja tja bloggen ♥♥♥ 
 
Nu tänkte jag berätta vilka hästar jag levlar! 
Jag levlar min ponnytjockis Wilgot... 
Han har redan gått från level 3 till level 10 så jag ser verkligen ljuset i den här mörka tunneln ;) 
 
Och så levlar jag ju förstås Wera...
Hon är i level 10 så jag måste lugna mej lite med hennes levlande, 
det vore orättvist om hon blev färdig före herrarna! 
 
Den andra herren är Måns.. 
Han är i level 8 och jag borde ta tag i hans levlande, 
men då måste jag göra exakt alla lopp på hela Jorvik och det har jag inte riktigt 
orka ta tag i än ;) Dessutom kommer jag ju snart ha tillgång till ytterligare ett lopp i Gröndal. 
 
Ja kära bloggläsare! Där har ni det! Jag förstod väl att detta inlägg var efterlängtat. ;) 
 
....
..
(Stod i bloggen tidigare idag, men hahaha! 
Där fick ni allt! :D Vad ondskefull jag är..!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback