Tankar och förhoppningar

Tisdag igen, hurra! 
Vissa tycker att tisdagar är sega, 
det är sista dagen innan onsdagsuppdateringen. 

Men jag blir alltid glad när det är tisdag, 
för jag tycker alltid att den här dagen kommer tidigare än väntat. 
Visst är det lite trist att behöva vänta "ända" till imorgon, 
men jag är bara lycklig över att det är onsdagsuppdatering 
om mindre än 24 timmar, så jag bryr mej inte om den lilla väntan :D 

Så.. vad ska vi tro om morgondagens uppdatering? 
Det var ju ett tag sen det kom hästar, 
så det känns ju rätt troligt att det kommer några såna. 
Inte helt omöjligt att det dyker upp en helt ny ras! 
Det vore roligt. 
Men helst av allt så vill jag ju förstås ha uppdrag, 
så att vi kan fortsätta med huvudstoryn 
innan vi börjar glömma bort vad vi egentligen gjorde sist... 
 
Jag hoppas på hästar och uppdrag! :D 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback