Onsdagsuppdatering 12/3

Nya uppdrag
Härligt! Det är alltid roligt med uppdrag. Kul att de är på Vingården, även fast det kanske känns 
som att flera nya ställen är i behov av uppdrag så är det kul att de "gamla" ställena inte glöms bort. 
Däremot så är det lite underligt att de nya uppdragen inte verkar ge någon xp...? 
De enda uppdrag som inte ger xp brukar ju vara uppdrag som bara finns i spelet en viss högtid. 
 
Nya kläder
Visst var kläderna rätt fräcka men ett swag-set kändes helt ärligt lite onödigt :p 
Men jag klagar inte över mer mångfald och större utbud! Dock så hade jag ju gärna bytt ut 
just dessa kläder till något som jag hellre velat ha..
 
Nytt smink
Trevligt att det smink som inte var tillgängligt för alla förra veckan, blev det den här veckan. 
Jag är inte ett jättestort fan av att de ändrat på näsa och mun i de nya sminken, men som sagt, 
bara för att jag inte kommer köpa de nya grejerna så betyder inte det att jag inte vill att det ska 
komma mer grejer att välja mellan i spelet :D 
 
Levla dina nya hästar 
Wow! Att det ska gå fortare att levla sina hästar har nog fler än jag drömt om. Men det har varit 
en sån här grej som jag knappt vågat tänka att SSO faktiskt skulle ändra på. Men nu är det gjort, 
och jag är verkligen glatt överraskad! Det är ju inte en liten skillnad heller. 
Det enda som kan kännas lite surt är att många har lagt en massa tid på att levla sina hästar, 
och nu är det helt plötsligt mycket lättare... ;) Nåja, skönt att slippa fortsätta lägga lika mycket tid! 
 
 Med risk för att upprepa mej så säger jag detta: 
Jag gillar inte att det fortfarande inte kommit uppdrag
gällande huvudberättelsen! Nu när SSO tar så lång tid på sej
angående detta så blirförväntningarna verkligen skyhöga... 
Skulle önska att uppdateringarna innehöll mindre utav 
sånt som jag anser är onödigt, och mer utav sånt som förbättrar spelet.
 
Uppdragen och den höjda xp:n! Mumma! :D 
Något som inte stod i uppdateringen tycker jag också blev bra; 
en rejäl uppsnyggning utav samtliga caféer som finns på Jorvik! 
Tror även att få har missat att någon slags färje-funktion 
verkar vara på gång.. Jag gillar när förberedelser syns i spelet. 
 
Betyg: 4/5  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback