Nya rutten

Nu när det är färjor i spelet 
så kan man färdas mellan ställen som ligger långt ifrån varandra. 
Därför ser min vanliga levlingsrunda lite annorlunda ut :D 
 
Nu brukar jag nästan alltid starta med att göra loppen på Vingården, 
sen gör jag loppen hos Marley's, väderkvarnstävlingen och hälsar på hos Steve. 
Sen rider jag till Moorland och tjänar massa xp och JS! :D 
Sen är det raka spåret till Fort Pinta, och dit brukade jag inte alltid rida, 
för jag har alltid tyckt att Fort Pinta ligger för långt bort och har för få lopp. 
Men nu har jag alltså börjat återbesöka stället. Därifrån åker jag färja! 
 
Jag brukar faktiskt åka till Västkobbens fiskeby först, för att göra uppdragen i Gyllenbladsstallet. 
Där är belöningarna för stallsysslorna mycket högre än i andra stall, 
plus att det finns tre lopp. Men jag är inte så jätteförtjust i de övriga loppen i GÅD, 
så jag brukar hoppa på färjan igen och åka till Jarlaheim för att göra bort allt jag känner för i SB. 

Sen ringer jag hem till Vingården, och antingen så gör jag loppen i ridhuset 
och de tråkigare loppen i Gyllenåsarnas dal, om jag känner för det, 
eller så rider jag bort mot galoppbanan och observatoriet och fortsätter förbi 
Valedale och Firgrove för att slutföra levlingen. 
 
Så ser det alltså ut nuförtiden! Nu vet ni ungefär allt som går att veta om min levling ;) 
Har era levlingsrundor förändrats något efter färjornas ankomst? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback