En balanshöna

En gång var jag och Ninja ute på nya äventyr, 
och då fick vi syn på en liten knasig höna! 

Den står någonstans i Skördebygden och chillar 
(inte särskilt specifikt jag vet, hitta den om ni kan ;D) 
och det coolaste med den här hönan råkar vara 
att den är jorvikisk hön-mästare på att balansera på sina små kråkfötter! 
Eller hön-fötter. Vad kallas hönors fötter? 
Det kan jag inte alls komma på just nu. 
Hur som helst.. en bild på denna söta höna! 
 
 Ja där står hen och uppvisar sin fagra bakdel för alla som råkar rida förbi! 
Jag hoppas att detta inte avskräcker er från att faktiskt rida förbi, 
jag tycker att denna elit-idrottare förtjänar att bli lite mer uppmärksammad. 
Hen kanske faktiskt kan bli en känd (eller igenkändvarelse på denna ö! 
 
Hoppas att ingen missade ordvitsen om hen. 
Hehe. Nu gjorde ni nog iallafall inte det. SCORE! 

Postat av: Fiona Mcpaw

Utmärkt användande av hen ;)

2014-03-28 klockan 21:55:57
URL: http://odesryttare.blogspot.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback