Den där utmaningen...

Med en ny tävling hos Goldspurs 
så tror jag faktiskt inte det är möjligt 
att komma under en timmes tid 
när man gör alla lopp som finns på Jorvik. 
 
Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med levlingsutmaningen. 
Köra igenom alla lopp och se ungefär hur lång tid det tar, kanske. 
 
Nu är ju också xp:n höjd så hur långt en häst kommit efter 5 dagar 
stämmer inte alls längre. Men det kanske inte gör något? 
Jag vet inte hur jag ska göra.. :p Strunta i Måns 
och börja om levlingsutmaningen med en ny häst kanske? 
Eller strunta i hur xp:n ser ut och bara levla för tidens skull? 
Jag ska fundera på saken. Om någon har ett förslag - säg gärna till!

Postat av: Evelina Silverknight

Kör på och levla Måns ändå :D
Och innerst inne vet jag att du kan klara av detta under en timme. Jag annars jaga dig igenom banorna ;)

Svar: Haha, det är mycket möjligt att det är det som krävs ;D
Evangeline Silverbell

2014-03-14 klockan 01:55:55
URL: http://silverknight.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback