Arg på ingen

Satte mej och snålfikade för någon dag sen. 
Alldeles själv i Västkobbens fiskeby. 
I skymningen. How beautiful. 
 
Nejmen, hur som helst.. 
Jag förvånas över hur högdragen och småsur min karaktär ser ut! 
 
Här lyckades jag ändå knäppa en bild där ögonen inte är riktigt lika blängande 
som de var resten utav tiden som jag satt och fikade. 
Blev nästan lite rädd av att se på mej själv. Vad synd! 
Det känns inte riktigt som jag att se så högfärdig ut. 

Jag funderar på att byta smink till något mer leende, 
men än har jag inte något som passar mitt ansikte.. 
Ska söka lite till, annars får jag sätta mitt hopp till framtida uppdateringar. 
Och fram till dess får jag inte sitta och fika helt själv helt enkelt. 
Det är för deprimerande att se en miniversion av sej själv sitta och blänga mot "kameran"!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback