Ännu en dag av produktivitet

Aloha! 
Idag blev Julie level 14, 
så hon kommer snart skickas till hästön :) 
 
Nu kommer jag istället att rida runt på min vita Selle Francais Wera :) 
En ny arab kommer att köpas in någon gång i april, 
och jag ska försöka ta tag i att komma ut med Måns någon gång också. 
 

Dessutom har jag skrivit en lista över plagg som jag vill köpa, 
det är 11 stycken och inget kostar under 5000 jorvik shillings.. 
Så det kommer ta ett tag innan jag lyckats köpa allt ;) 
Dessutom behöver jag 3 par hästskor till, ett par till ponnyn Wilgot,
och de andra två till två hästar som inte är köpta ännu! 
 
Dessutom har jag en massa idéer till klubben. 
Jag ska snart hålla i en slags Last man standing-turnering, 
som kommer att bli lite komplicerad men superspännande och kul! 
Kan skriva mer om det när det närmar sej.. (vecka 14 drar det igång!) 
Sen blir det kanske en temavecka med lite halvt udda event, 
men jag måste planera lite mer inför det innan det blir av ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback