Åker bort några dagar

Hejsan! 
Idag är det söndag, 
och idag åker jag bort i några dagar! 

Alltid när jag var liten så åkte vi bort under sportlovet, 
till min pappas gamla föräldrahem, som hans bror numera äger. 
Det ligger ute i de norra skogarna och det finns massa snö och rådjur där. 
Vi brukar mest vara utomhus och åka skidor, skoter och bara komma bort några dar. 
 
Nu är det ju färdigt med sportloven, mina tre systrar har flyttat hemifrån, 
och den här vintern har varit lite utav ett fiasko jämfört med de vanliga vintrarna. 
Men, vi åker ändå! Jag och mina föräldrar, plus min hund förstås :) 
Pojkvännen följer också med, trots att han egentligen har för mycket plugg. 
Det ska bli så sjukt skönt att bara komma iväg, det är mitt lugna paradis därborta. 
Jag är hemma igen på tisdagkväll, så det blir bara en kort vistelse.
Jag ska tidsinställa några inlägg så att ni inte märker av min frånvaro här i bloggen. 
 
Det tråkiga är ju bara att jag inte kan logga in på SSO, 
jag kan inte göra de dagliga hos familjen Goldspur, 
och jag kan heller inte vara med på event med klubben... 
 
Men trots att jag ogärna missar allt det, 
så vill jag faktiskt ännu hellre åka bort ett tag. 
Det kommer att bli så mysigt :D 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback