Nattbad

Tyvärr är jag inte inloggad så ofta nu i sommarledigheten, 
men några gånger i veckan tittar jag in och försöker levla.. :p 


Uppdateringen vid Fort Pintas strand gillade jag verkligen. 
Det känns så somrigt och mysigt, och jag gillar att kunna bada med hästen
hur länge jag vill utan att skickas tillbaka till land.
Eftersom att jag inte riktigt känner för att vara så produktiv när jag väl loggar in, 
så gillar jag verkligen att hänga vid stranden! 
 
...så därför har jag flyttat till Fort Pinta :o 
 
Jag tänker bo här så länge jag känner för det nu under sommaren.
Sen blir det flytt hem igen till Vingården illa kvickt! :) 
Det är skönt att ha nära till stranden och till färjorna, 
men det är lite läskigt att vara så långt från Silvergladebyn och Vingården ;) 
 
Jag har aldrig bott i Fort Pinta förut, 
och det här är "bara" femte gången jag byter hemstall från när jag började spela. 
Så här ser min "hemstallshistorik" ut:

Moorland - Vingården - Jorvikstallet - Vingården - Fort Pinta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback