Bilder från årets midsommarfirande!

Jag är rätt dålig på att komma ihåg att fota 
när jag gör uppdrag eller när jag levlar eller.. 
...när jag spelar över huvud taget... 
 
..men nu har jag faktiskt några ynka bilder från årets midsommarfirande! 
Eller rättare sagt, från förberedandet av midsommarfirandet. :D 
 
I onsdags när servern äntligen hade öppnat så tog jag med mej 
min senast inköpta ponny Marley (det är hans information
som är näst på tur att presenteras på bloggen) och vi red förväntansfulla mot Steve 
för att sätta igång med alla förberedelser inför midsommarfesten! 
 
Trots att vi var så upptagna med allt Steve ville ha hjälp med 
(apropå det, nästa gång vill JAG skriva inbjudningskort
medan Steve får irra omkring fram och tillbaka mellan Everwindfälten, okej?) 
så tog vi oss tid till att göra lite tävlingar hemma hos människo-Marley! :D 
 
 
Marley (ponnyn alltså) var så stolt över allt han lyckades åstadkomma den här dagen: 
bära stänger, plocka blommor, släpa ved, galoppera fram och tillbaka på fälten 
och dessutom göra tävlingar däremellan.. så han var jättelycklig under hela eftermiddagen! 
 
 
Trots detta så kan jag tyvärr ändå inte rekommendera att rida en långsam ponny 
i level 5 som har en orange smiley på grund av dålig skötsel de senaste dagarna, 
om ni vill klara av alla midsommaruppdrag relativt snabbt... 
Men det var roligt ändå, för Marley är så söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback