Mulle!

Ursäkta all sorglighet i det förra inlägget, 
nu är iallafall fokus tillbaka på SSO, 
och jag får ta nya tag igen. :) 
 
Tack så jättemycket för de söta kommentarerna, 
det betyder mycket att få lite sympati och kärlek :) ♥
 
Hur som helst... Vad har hänt i mitt spelande på sistone då?

Jag pallrade mej faktiskt iväg till affären, 
och köpte senaste numret av Min häst, 
bara för att få den gulliga t-shirten och 200 star coins ;) 
 
 
Så jag har spatserat omkring i min nya tisha, 
handlat ytterligare kläder, varit på skattjakter och fått min första dublett :P 
Jag tänkte visa allt jag fått i skattjakten, när den är över. 

Postat av: Pia Northland

Hur får man mulle tröjan?

2015-07-11 klockan 11:04:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback