Varför jag älskar stallhjälpen

Visste ni att 
jag har börjat använda stallhjälpen varje vecka? :D 

Jag älskar stallhjälpen! 
Har man nio hästar så tar det tid att sköta om alla varje dag. 
Jag brukar inte ens göra det, utan jag tar bara hand om de hästar 
jag använder vid just de tillfällena. 
 
 
Men nu har jag börjat använda stallhjälpen. 
Varje torsdag eller fredag köper jag så många dagar 
att de räcker till och med kommande tisdag. 
Sen tar jag hand om hästarna "för hand" på onsdagen, 
och kanske torsdagen (beroende på när nästa stallhjälp blir.) 
 
 
Detta kostar ju förstås en del star coins, 
men jag får fortfarande över halva veckopengen till annat, 
så jag tycker att det är värt det! 
På det här sättet är alla mina hästar, nästan alltid, 
på det allra bästa humöret :) Yay!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback