Fina baronessa

Tjoho! 
Idag ska vi alla förundras över 
Baronessan av Silverglade ♥♥ 
(visst blev det rätt?) 
 
Eftersom att hon är sååå fin! 
Och så duktig på att matcha färger! 

Hon har till och med matchat sin ögonskugga med sitt halsband, 
och sitt nagellack med den fina rosetten på klänningen! 
Fint va?? 
Finfiiina Baronessan vad du är fin, det märks att du har ansträngt dej! 
 
Det kanske låter som att jag är oseriös, 
men jag tycker att det är jättekul att hon gjort sej så fin! 
Att jag själv kanske inte skulle gå klädd likadant hör inte till saken :) 
 
Jag hoppas att ni alla talar om för baronessan hur mycket ni uppskattar 
att hon anstränger sej för att göra sej fin för oss, nästa gång ni rider förbi henne! :D
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback