Eventen igång igen!

Klubben har haft en jul- och nyårs-paus, 
men nu är aktiviteterna igång igen! :) 

Först på schemat står "Westernvecka med Courtney", 
och ikväll hade vi det första eventet under denna vecka. 
Alla var westernklädda, och vi hade en nybörjar-ridlektion med Courtney. 
Vill ni läsa mer om detta så föreslår jag att ni går in på Courtneys blogg! 

Det roligaste med det här eventet är nog
att vi slog rekord i antalet medlemmar som närvarade! :D 
(Åtminstone var vi fler än nånsin förut, som jag har varit med om.) 
 
Ber om ursäkt för chattrutan, den måste alltid vara uppe under lektioner! ^^ 
 
Jag hoppas att jag har möjlighet att vara med fler gånger under veckan, 
för det kommer vara western-event ända fram till på torsdag! 
Så här ser jag ut i western-outfiten som jag plockat ihop. :) 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback