Antal poäng kvar till beundrad

Här är en lista över vilka fraktioner 
som jag ännu inte är beundrad hos, 
och hur många poäng det är kvar innan jag blir det.
 
Aideens Beskyddare: Solens Cirkel 
Populär - 3000 poäng kvar
 
Jarlaheim 
Populär - 2000 poäng kvar
 
Jorviks fiskeklubb, Södra Avdelningen 
Gillad - 3100 poäng kvar
 
GED Jarlaheimskontoret 
Gillad - 4500 poäng kvar
 
Familjen Jarlasson, Familjen Goldspur, Familjen Sunfield 
och Wolf Hell Inn
Neutral ~ 5900 poäng kvar/fraktion
 
Eftersom att jag hellre fokuserar på att göra det som är roligt, 
snarare än att varje dag nöta ryktesuppdrag som jag är rätt less på, 
så har jag verkligen inte lika högt rykte i alla fraktioner som jag kunde ha haft! ;p 
Men så här ser det iallafall ut för min del just nu. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback