Tisdagstänk

Jag har inte varit så peppad 
på att logga in på SSO de senaste dagarna. 

När det bara är att logga in för att levla eller tjäna JS 
så är det inte så konstigt att jag inte har lust alla dagar i veckan. 
Tyvärr så hade jag glömt fixa stallhjälp åt mina fyra hästar, 
och eftersom att Måns inte är på topphumör så känner jag inte för
att fortsätta hans levlingsutmaning riktigt än... 
 
Men imorgon är det onsdagsuppdatering, 
och det brukar alltid innebära en liten nystart åt spelandet! :D 
 
~
Jag väntar även på ett svar från supporten igen, 
min pojkväns gratiskod har gått ut och vi skulle vilja använda
oss av alla hjärtans dag-erbjudandet som ligger ute just nu, 
att köpa 15 dagars star rider för tio kronor. 
Men av någon anledning kan han inte göra det just nu, 
bara för att han var star rider när mejlet om erbjudandet gick ut. 
Vi har iallafall skrivit in till supporten och bett om att få
använda erbjudandet eftersom att han inte är star längre. 
Hoppas att vi hinner få svar innan erbjudandet utgått... 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback