Tävlingsdags med klubben!

 Ikväll var det tävling i tre olika lopp, 
som avslut på terrängveckan! 

Vi fick tio minuter på oss att rida varje lopp så många gånger som möjligt, 
för att få ett så bra resultat som det bara var möjligt. 
Vi tävlade i Vingårdstävlingen (Godsets ridspår), 
Jorvikstallets Elittävling och Den svårt skogsbanan i Firgrove. 
 
Det var så länge sen jag tog ut Ninja och resultattävlade 
att jag slog mitt gamla rekord på alla tre banorna xD 
Jag lyckades dock bara vinna den första tävlingen, 
och fick dessutom dagens bästa resultat! 
 
Hoppas att ingen slår detta innan imorgon så jag får JS ;D 
 
När vi hade tävlat klart så stannade vi till i Firgrove och fikade, 
medan Evelina och Courtney räknade ut vilka som vunnit. 
 
Sedan var det i vanlig ordning dags för en Sneaky-hug 
- denna gången utan Heztar ;o 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback