Onsdagsuppdatering 12/2

 Hej allihopa!
Kärlekens högtid, Alla hjärtans dag, är snart här och det firar alla Jorvikbor mer än gärna.
De har dekorerat, skrivit kärleksbrev och byggt speciella Alla hjärtans dag-butiker på ön i denna
veckas uppdatering!

Nya uppdrag:
- När Alla hjärtans dag närmar sig så blir människor extra kärleksfulla. Prata med Postmannen
Derek i Silvergladebyn och se om du kan hjälpa till att dela ut de kärlek- och vänskaps brev som
invånarna på Jorvik har skrivit till varandra. Du kommer säkerligen få en fin belöning från honom
när du är klar!

Klä upp dig själv och din häst till Alla hjärtans dag!

Alla hjärtans dag-butiker:
- Alla hjärtans dag-butiker har poppat upp lite överallt på Jorvik fyllda med fina Alla hjärtans
dag-inspirerade kläder och utrustning. Fira vänskap och kärlek och klä dig och din häst i varsin
hjärtlig outfit!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
Negativt: 
Utan att spoila så kan jag säga att dagens uppdrag var en besvikelse. 
Ni som inte gjort dem än kommer nog att förstå varför... 
Detta gäller enbart dem som har spelat lite längre, förstås! 
Sen så tycker jag dessutom att det var väldigt tråkigt
att nästan allt i butikerna kostade enbart star coins,
jag tycker det är mycket bättre när man får välja mellan js eller sc. 
Dessutom fanns det inga benlindor att köpa, 
och det var nog fler än jag som gärna ville ha dem!
 
Positivt: 
Roligt med ytterligare en högtids-uppdatering. 
Jag gillade verkligen alla kläder som gick att köpa, 
och jag tycker det blev jättemysigt med all dekoration överallt! 
Kärlek och hjärtan, hurra ^^ Kan det bli mysigare!? 
Jag ser verkligen fram emot fina belöningar från Derek, 
jag hoppas att han kan ge sådant som butikerna saknade.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback