När lugnet åter lagt sej

Orkar inte riktigt levla idag, 
fastän jag vet att Diana skulle bli level 12 
om jag bara ansträngde mej lite... 
 
Det känns faktiskt besynnerligt tomt utan globalchatten, 
och lite tråkigt att inte kunna läsa vad alla skriver, när man känner för det ;) 
Trevligt med lite informativ text då och då, iallafall. 
Dagen till ära är jag klädd i rosa klänning, för att hylla de nya förändringarna i spelet. 
 
Jag har skickat två hästar till hästön; min starthäst Thundergaze 
(Han är gammal och förtjänar vilan. 
Plus att han rids väldigt sällan, i dessa hårda levlingstider. Haha..) 
och min vitsvartprickiga appaloosa Casey, som fått uppgiften att vara min vinterhäst, 
så han kommer mest vara i stallet under vintertider. Och när jag saknar honom, förstås. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback