Min t-shirt på vift igen!

Klickade av en händelse in mej
Amanda Lightfields blogg 
och upptäckte att hon skapat en ny klubb.  
 
Det roliga med detta (enligt mej förstås) 
är att denna klubbs outfit innehåller min t-shirt! Vad kul! 
 
Bild från klubben Shady Pearls hemsida

Självklart tycker jag att det är kul att min t-shirt uppmärksammas lite mer. 
Jag har dessutom själv matchat tröjan till just den sadeln och det tränset. 
Det går att skymta i det här inlägget som jag skrev i Januari! :) 
Så därför måste jag ju ge tummen upp till det här valet av klubboutfit!
 
För er som inte kommer ihåg, 
så vann jag en tävling som anordnades av SSO, för nästan ett år sen!
Alla medlemmar fick skicka in designförslag på t-shirts, 
och totalt sju vinnare från alla servrar blev valda.
Jag gjorde min mest på skoj, men jag blev ändå en av de lyckliga vinnare.
Det var bara några veckor efter att jag börjat spela SSO, 
så jag hade inte riktigt förstått storheten i att ha ett eget plagg i spelet. 
 
 
Kolla in inlägget där vinnarna presenteras HÄR! 
Haha, vad extremt välgjord min tisha ser ut... 
Jag gjorde den i Paint till och med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback