Love potions

Tjoho, vad det är roligt att smyga omkring, i hela Jorvik faktiskt,
när det är så pyntat och dekorerat och fiiint överallt!

Till och med ur brunnarna flödar det av kärlek ♥♥ 
 
 
Jag vill bara hoppa ner i brunnen och ta mej ett kärlekens bad! 
Eller vad de där hjärtana egentligen betyder.. 
Är brunnsvattnet utbytt till en kärleksdryck? 

Kommer våra hästar att bli alldeles brunstiga och helt okontrollerbara? 
Kanske är bäst att låta brunnarna vara tills den här kärleks-epidemin är över! :o

Postat av: Emma Shortroad

Nog måste väl vattnet ha någon verkan? Gav min svarta arab lite av "kärleksdrycken" och jag har aldrig vart med om en snällare häst när vi tävlade xD

Svar: Haha det låter ju kanonbra!
Evangeline Silverbell

2014-02-14 klockan 19:34:06
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Postat av: Alanis Moonstorm

Personligen är jag lite förvirrad över att det verkar vara pandoriskt rosa hjärtan... är det Garnok som skickar kärlek till oss? xD

Svar: Hmm, intressant tanke! :D Men låt dej inte luras, det kan vara ett knep...
Evangeline Silverbell

2014-02-15 klockan 09:56:05
URL: http://alanismoonstorm.tumblr.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback