Levlingsupdate

Visste ni att... 
jag anser att mina hästar är färdiglevlade 
när de är i level fjorton? 
 
Jag har tre hästar som är i level 15, och en häst som är i level 14,
och från och med nu så tänker jag börja levla en ny häst varje gång en häst når level 14. 
Detta beror på att när en häst är i level 15 så har man ingen riktigt bra anledning
till att göra lopp med dem längre, och det tycker jag är supertråkigt! 
Därför kan jag ta ut en level 14-häst ibland och göra något enstaka lopp. :) 
Dessutom är det väldigt skönt att känna att man är "klar" med en häst redan i level 14...
 
Det är alltså min ponny, Bri, som senast kom upp i fjortonde leveln. 
Näst på tur är andalusiern Diana (level 12) och araben Julie (level 4)
 
Min andra ponny, Wilgot, tänker jag inte levla än på ett tag, 
eftersom att jag tycker att det är så segt att levla ponnys. 
Därför är han och semestrar på hästön tills jag börjar längta efter honom! 
Min andra andalusier däremot, Måns, kommer att levlas till level 15, 
eftersom att jag tänker slutföra utmaningen som jag håller på med. 
I den ingår det att ta reda på exakt hur lång tid det tar för en häst att bli helt klar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback