Idag är det lördag

Min pojkvän är numera star rider på livstid ;) 
Han har lite motstridiga känslor om detta, 
men man kan nog säga att i överlag är vi glada! 
(Jag kanske står för den största delen glädje, men ändå.) 
Det var ett helt okej tillfälle att köpa star rider-medlemskap på, 
2400 star coins och dessutom gällde 20% rabatt fortfarande, tydligen. 
 
Jag kanske loggar in på hans konto ibland från och med nu, 
för att göra ryktesuppdrag eller levla eller tjäna jorvik shillings. 
Så då vet ni vilket konto bilderna kommer ifrån, 
om det dyker upp någon konstig person på mina bilder framöver! 
 
Hur går det annars då? 
Diana har ungefär en halv level kvar innan hon är i level 14, 
och då åker hon som sagt till hästön och mitt nya sto köps in. 
Jag är supertaggad och vill helst köpa hästen redan nuu, 
men jag har lovat mej själv att bli klar med Diana först. 
Bara att fortsätta med levlingen, alltså! 
 
Jag har inga relaterade bilder att bjuda på... ni får en bild på en ko istället. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback