Hästplaner än så länge

Ibland säger jag att jag ska fundera på något. 
Då menar jag att jag ska fundera ett par dagar. 
Men jag har oftast hunnit fundera klart, 
redan den allra första dagen. 
 
Den här gången gäller det vilka hästar jag ska köpa! 
Och nu måste jag skriva upp alla mina tankar, så jag får lite koll på dem ;) 
Idag blev Diana level 13, och hon ska levlas upp en level till. 
Efter det flyttar hon till hästön, och ett helt nytt sto tar hennes plats. 
 
 
Det blir nog efter helgen, någon gång! Tjoho, vad spännande! 
Efter det någon gång så vankas det araber... två stycken, närmare bestämt. 
Hur jag ska ha råd (lyckas spara mina star coins) är än så länge oklart, 
men jag har två araber planerade och jag vet deras namn, smeknamn och personligheter. 
 
Jag ska också göra klart Måns presentation någon gång, 
jag har fortfarande inte publicerat den trots att det är längesen jag köpte honom...
 
Dessutom har jag tänkt skapa något slags system för vilka hästar 
som ska vara i mitt stall, och vilka hästar som ska vara på hästön. 
Jag vill inte att någon häst ska bli bortglömd för evigt, 
och jag vill inte flytta på hästarna alltför ofta (det kostar ju faktiskt en del.) 
Jag kommer nog göra så att jag hela tiden har fyra hästar i stallet. 
En häst i högsta leveln, som jag kan tävla med, 
och en häst som är den häst med störst fokus på att levlas,
och två andra hästar som jag levlar och rider mest för nöjes skull. 
De två hästarna kommer nog bytas ut varje månad, 
medan levlingshästen byts ut när den är klar.
Tävlingshästen byts ut endast om jag känner för det. 
 
Just nu ser det alltså ut såhär: 
Tävlingshäst: friesern Ninja (level 15)
Levlingshästar: andalusiern Diana (level 13) 
och andalusiern Måns (level 7)
Övrig häst: araben Julie (level 4)
 
 
 
 
 

Postat av: Emma Shortroad

haha innan det här året är slut ska jag ha ALLA araberna :D

Svar: Men tänk om det bara kommer fler och fler och fler!? ;o
Evangeline Silverbell

2014-02-19 klockan 21:25:20
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Postat av: Emma Shortroad

Fler araber eller andra hästraser? Jag är fullt medveten om det! :p

2014-02-20 klockan 10:53:08
URL: http://emmashortroad.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback