Alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag, allihopa! ♥ 
 
Jag tycker att ni ska ägna den här dagen 
till att vara extra gosiga och mysiga, 
om det så är med en annan människa, 
eller med er kära dator som i vått och torrt alltid förser er med SSO! 
 
Och alla hästar förtjänar förstås också lite extra kärlek! Puss puss. 
 
Som tidigare nämnt så består min dag/kväll i att bland annat spela Star Stable! 
Jag och min pojkvän ska utnyttja hans sista Star Rider-dagar, 
så ser ni mej på SSO så vet ni vad jag gör! 
(Guidar, coachar, skrattar åt misstag osv.)
 
När jag inte är inloggad så kommer vi göra annat tillsammans, 
(till exempel äta geléhjärtan, dricka goda drinkar och mysa) 
så jag tycker att detta är det bästa upplägget för en alla hjärtansdag på länge! 
 
Som sagt, ha en kanonbra alla hjärtans dag, så hörs vi mer senare! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback