25 februari 2013

Idag fyller jag år!! 
Eller... inte jag.. 
men Evangeline fyller år!  
 
Precis, den tjugofemte februari år 2013 
så skapades Evangeline Silverbell, och jag började spela Star Stable. 
Så på sätt och vis är det väl en slags födelsedag ändå! 
 
Thundergaze fyller ju faktiskt också ett år,
så detta ska jag fira genom att ta honom från hästön! 
Jag har fyra hästar kvar på hästön just nu.
 
Jag kommer att tävla med honom istället för med Ninja,
som får stå kvar i ett hörn i stallet. Jag kommer inte rida henne på hela månaden.
Den tjugofemte mars flyttar Thundergaze tillbaka till hästön, 
eftersom att jag faktiskt hellre vill ha Ninja som tävlingshäst ett tag framöver.
Men det ska bli kul att rida Thundergaze den här månaden, 
det kommer att kännas precis som på den gamla goda tiden!
 
Grattis till Evangeline och Thundergaze ♥ 
Funnits på Star Stable sedan 25/2 - 2013 
 
Haha, jag kan inte fatta att jag har spelat SSO i ett helt år. 
Det här året har gått sjukt fort, och SSO har verkligen hjälpt mej 
att hålla humöret och motivationen upp när annat känts mörkt. 
Det ska bli roligt att se vad mitt andra år med SSO har att erbjuda!

Postat av: Evelina Silverknight

Åhh Grattis i efterskott! :D

2014-02-26 klockan 23:43:28
URL: http://silverknight.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback