Hästar under april månad

Ny månad och ny ordning i stallet! 
 
Under större delen av mars hade jag ju Thundergaze hemma. 
Nu i april kommer Ninja att vara min tävlingshäst hela månaden ut. 
Eftersom att jag redan har skickat tillbaka Thundergaze, 
så kommer jag inte rida runt på någon superfärgglad häst idag, tyvärr.
 
De hästar jag kommer levla mest under april är Måns och Wera. 
Jag tänker alltså slutföra Måns levling och se vad som händer med utmaningen! 

Enligt mina bestämmelser finns det alltså plats för en fjärde häst i mitt stall. 
Den platsen kommer att tas av en häst jag har planerat att köpa, 
ända sen den kom till spelet! Det är en arab med namnet Rockboy.
 
 
När Måns är klar kommer han att åka till hästön, 
och jag kommer eventuellt att köpa ytterligare en arab. 
Jag har råd och jag vill ha hem den! Varför vänta? ;D 

Wera får dock stanna kvar i stallet månaden ut, åtminstone. :) 
Var det här ett rörigt inlägg? Tillåt mej att bena ut lite... 
 
Tävlingshäst: friesern Ninja (level 15) 
Levlingshästar: andalusiern Måns (level 8) 
och selle francaisen Wera (level 10) 
Övrig häst: först nya araben Rocky och sen ännu en ny arab


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback