Mina levlingsrundor

När jag är ute och levlar och gör stallsysslor
så har jag 3 slingor jag brukar använda mej av. 
 
Efter varje slinga ringer jag efter upphämtning (till Vingårdens stall) 
och sen börjar jag en ny. Jag tänkte visa hur de tre slingorna ser ut! 

 
Ordningen jag tar tävlingarna kan variera lite, beroende på vad det är för dagliga uppdrag just den dagen. 
Jag försöker alltid rida så att jag tjänar tid och slipper rida fram och tillbaka i onödan. :)
 
Den gröna slingan har 11 lopp och 1 stall med stallsysslor. 
Den röda slingan har 12 lopp och 4 stall med stallsysslor.
Den rosa slingan har 8 lopp och 1 stall med stallsysslor.
(Vingårdens stall är inte inräknat.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback