Den här bloggen

Jag tänkte bara skriva några ord om den här bloggen! :) 
Som kanske märks så är den här bloggen ny, och har inte så många inlägg ännu. 
Jag kommer skriva ungefär 2 inlägg per dag, ibland mer och ibland mindre. 
 
Kategorin "Dagens inlägg" kommer att uppdateras varje dag förutom de dagar då jag har andra inlägg som får ta dess plats. Det är i denna kategori jag lägger upp random inlägg om olika saker jag hittar i spelet, som jag känner för att skriva några rader om. Det kan bli lite vad som helst alltså, som kanske inte uppmärksammas tillräckligt i spelet!
 
Övriga inlägg handlar om mitt spelande, min karaktär och mina hästar, om onsdagsuppdateringar och mina åsikter om sådant som är uppe på tapeten, mina önskemål om vad som komma skall och så vidare! 
Självklart är även alla förslag på vad jag ska skriva om varmt välkomna. 
Jag vet inte om någon kommer tycka att min blogg är särskilt intressant, den är ju bara en i mängden av otroligt många välskrivna sso-bloggar, men jag kände att jag ville ha en egen blogg för att ha allt som försiggår i mitt huvud samlat på en och samma plats. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback