Uppdrag

Det bästa med att spela på ett helt nytt konto 
är självklart att få göra alla huvuduppdragen igen! 

Det är väldigt spännande att få minnet uppfräschat 
och att få uppleva äventyren igen. 
(Exakt alla uppdrag är kanske inte lika roande...)
 
Något mer som jag också tycker är intressant, 
är att se i vilken ordning uppdragen kommer. 
När man har spelat spelet länge och gör uppdragen i samma 
takt som de kommer till spelet, så blir det inte nödvändigtvis 
i samma ordning som man gör uppdragen ifall man precis börjat spela. 

Till exempel: 
När jag precis blev Star Rider på mitt andra konto, 
så fick jag ganska direkt ponnytävlingsuppdraget, 
och uppdraget att prata med Reed Kessler i ridhuset. 
Interesting.. ;) 

I övrigt så har jag inte fått några fler "nya uppdrag", 
och jag har varit Star rider i 6 dagar nu, och kommit till level 9.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback