Typical blogginlägg.

Tjatja bloggen!!! ♥ 
 
Idag har jag (hör och häpna),
förutom de uppdrag hos Mario som endast ger 5 js, 
gjort precis alla uppdrag och lopp som finns på kartan! 
 
Det var ett tag sedan, måste jag erkänna. 
 
Jag har alltså levlat alla mina tre hästar som inte är i level 15 ännu. 
Det är nämligen lite så jag jobbar, tar lite i taget på flera hästar åt gången :p 
 
Jag ska försöka att ta tag i att visa upp mina hästar, 
jag vill nämligen inte skriva allt för mycket om dem
förrän de har fått sina presentationsinlägg. 
 
Upptäckte också till min glädje att jag vann en mindre tävling hos Esmeralda Silverforce, vad kul! 
Det verkar som att jag nästan har lite tur med tävlingar i Star Stable Online-världen. 
Nu får jag alltså välja ut en av mina hästar som Esme ska måla av. Måste fundera lite :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback