Mysteriekväll

Ikväll höll jag nästan på att missa klubbens event ;o 
Loggade in fem minuter försent, men som tur var missade jag inget :) 

Vi skulle vara på Dark Cores plattform och lösa några uppdrag... 
Det enda vi visste var att Eve (vår klubbledare, ni vet?) hade gömt sej någonstans på plattformen, 
och att vi skulle hitta henne + lösa några uppgifter, med hjälp av ytterligare en mystisk figur..

Vi blev indelade i två lag.
Och jag glömde helt bort att fota, för det blev så spännande! :o
Miljön och bakgrundsmusiken på plattformen gör verkligen sitt till stämningen. 

Hur som helst, gömd på plattformen var Courtney Silverhill och hon hade 3 kluriga frågor. 
De rätta svaren skulle ges till Eve (lättare sagt än gjort),
och efter det gick vi tillbaka till Courtney för vidare direktiv. 
Hon gav ledtrådar till den sista uppgiften, som bestod i att röra vid Eve,
vilket också var lättare sagt än gjort då hon gömt sej på ett mycket svåråtkomligt ställe! :o 
Hur som helst, (försöker göra en lång historia någorlunda kort)VANN mitt lag! :D
 
(Bild på mej och lagkompisen Rosemary Bluedawn,
då vi nuddar vid Eve och kammat hem vinsten åt laget :D Enda bilden jag tog.)

 Tyvärr så loggades det halva andra laget ut mot slutet, så några hann inte vara med om upplösningen :( 
Men för alla som var kvar på plattformen (och de lagmedlemmar som inte tar sej dit alls,
men som hängde med i chatten och hjälpte till med frågorna), så var detta en suverän kväll! 
Bra planering, lurigt mysterium, spännande upplösning ;) Tumme upp från mej! ♥
 

Postat av: Emma Shortroad

Missade eventet eftersom jag fastnade framför Tven ^_^'

Svar: Haha, lätt hänt! Men synd att du missade eventet, du hade nog haft kul om du var med!! :)
Evangeline Silverbell

2013-10-18 klockan 10:17:34
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Postat av: Emma Shortroad

Det säger jag inte emot om att jag skulle ha hade det roligt! Jag tror jag skulle ha haft det super kul! :p

2013-10-18 klockan 15:02:46
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Postat av: Haley (Harley ehehehe )

åååh jag missade det :( Hatar att missa eventen!

2013-10-19 klockan 16:52:43
URL: http://ssohaley.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback