Visste ni att..?

Visste ni att... 
 
...jag använt mej av print screen för att fota till bloggen, 
så sent som till förra veckan? Då fick jag äntligen tummen ur, 
och skaffade ett program att ta bilder med. 
Sjukt skönt att slippa gå ur spelet varje gång för att spara bilden! Haha.
 
...jag bara har varit med i 2 klubbar före Sneaky Dragons?
Den ena klubben tackade jag ja till för att se vad en ridklubb var för något, 
och jag gick ur samma dag... :p den andra klubben var en nystartad klubb 
av bland annat Lana Skyforce, men den klubben togs bort bara någon vecka senare
utan någon som helst förvarning. Jag har trivts bäst som klubblös
- tills jag stötte på reklam för Sneaky Dragons i globalchatten ;) 
 
...när jag och en kompis just börjat spela Star stable, 
så roade vi oss med att rida omkring och skriva konstiga saker 
till alla yngre spelare? Haha, detta slutade jag dock med då jag insåg
att jag ville att mitt namn skulle bli taget lite mer seriöst i Star stable-världen. 
Det kunde vara saker som att hänga i Fort Pintas disco och plötsligt skrika 
"ÅH VAD DU ÄR SNYGG FÅR JAG KRAMA DEJ?!" i säg-chatten.
 
...jag blev starstrucked för första gången i spelet
när jag såg Genevieve Nightbard vid Valedale's hemstall? 
Jag hade spelat i några veckor, och det var Genevieve's namn 
jag oftast kände igen i globalchatten. Jag visste att hon var i min ålder, 
och tyckte hon verkade vara en väldigt vettig person! 
Plötsligt stod hon bara bredvid mej, och det var ju lite coolt. 
Vågade dock inte säga hej, newbie som jag var ;) 
 
...jag har slängt nästan alla saker man får från alla uppdrag 
genom spelets gång? Detta ångrar jag bittert, och nu sparar 
jag självklart allt! Men jag gjorde inte det förut, för då var jag 
bara ute efter en enda outfit att använda hela tiden. 
Insåg inte då hur roligt det faktiskt är att byta kläder i spelet :)
Trackback