Sälja sina hästar?

 Jag har blandade känslor 
när det kommer till att sälja sina hästar. 
 
När hästön blir tillgänglig så kommer ingen behöva att sälja en häst igen, 
för att få plats med en ny häst i sitt stall. 
Alltså kommer alla användare att kunna ha alla hästar? 
Visserligen skulle alla hästar ha olika namn och olika frisyrer, 
men jag skulle ändå tycka det var lite opersonligt om alla hade samma hästar. 
Jag tycker ändå att det finns en viss charm i att alla enbart har sina favorithästar. 
 
Jag tycker inte om tanken att sälja någon utav mina hästar, 
jag har ju ändå köpt dem för riktiga pengar. 
(Även de gånger jag inte har köpt sc så har jag ju fått sc
för att jag betalat för att få vara star rider.) 

Samtidigt så ser jag ingen poäng med att ha kvar en häst om jag aldrig rider den, 
och om jag skulle ha sålt den ifall platserna hade varit begränsade. 
Jag kommer nog göra så att ifall jag köper en häst
så kommer jag vara riktigt säker på att jag vill behålla den för evigt.
Men om det förändras, om jag inte vill ha hästen längre,
kanske för att för många nya hästar betyder mer,
så kommer jag nog att sälja den stackars häst som jag ändå inte använder. 
Jag vill värna om mina stallplatser och känna att alla hästar är där för att de är speciella för mej! 

Och - för min del - så betyder det att det inte är hur många hästar som helst. 

Postat av: Genevieve Nightbard

Fast hästar kostar ju fortfarande Starcoins, så jag tror inte alla kommer köpa så sjukt många ändå.
Jag väljer att inte sälja, fastän jag har vissa jag vet jag inte kommer använda så mycket (å andra sidan så har jag aldrig köpt en häst om det inte känts helt bra.) dessutom förlorar man så sjukt mycket sc på att köpa och sälja : >

Svar: Ja det är ju sant :) Bara det fortsätter komma in nya saker att köpa i spelet så att det inte är möjligt att köpa allt! (såvida man inte lägger massa pengar på att köpa extra sc förstås)
Evangeline Silverbell

2013-11-26 klockan 23:30:36
URL: http://nightbard.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback