Onsdagsuppdatering 20/11

Hej allihopa!
Det är dags för ett nytt utmanande Championat och denna gången har turen kommit till
Jorvikstallet!

Nytt Championat:
- Ett nytt fin-fint Championat har öppnat och denna gång är det Jorvikstallet som får äran att
hålla i den beryktade tävlingen. I det här Championatet finns det massvis med spännande
genvägar, kan du hitta de snabbaste och därmed få den bästa tiden?! Championatet börjar
och slutar bakom Sunfield Farm i Skördebygden.

Ställ upp i det nya Championatet i Jorvikstallet!

Nya Hästar:
- Två ståtliga Andalusier i färgerna Chestnut och Buckskin har kommit till Paddockön! Du måste
ha uppnått level 8 för att kunna köpa Andalusierna.

Ståtliga Andalusier!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 Negativt:
Svårt att sätta fingrarna på exakt varför den här uppdateringen inte får högre betyg. 
Jag hade väl hoppats på att få något annat (affärer, uppdrag, hästön, ny hästras osv) 
och så blev det "bara" championat och andalusier. (som jag för övrigt tyckte var snyggare på bild 
än vad de var i spelet. Tror inte jag kommer köpa någon, även om det kändes så först.)
 
Positivt:
Kul att championatet redan är här, att det skulle bli ett championat var väntat, 
men inte att det skulle startas såhär fort. (Vissa kanske tycker det gått sakta, men inte jag xD)
Det var också väldigt överraskande att få andalusier i fler färger!
Det vet jag inte om någon hade väntat sej, så det var faktiskt riktigt roligt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback