Mycket att göra

Det är så mycket att göra i SSO just nu...
 
- Levling 
- Dagliga uppdrag 
- Dagliga uppdrag i SB (bygga rykte) 
- Göra sysslor 
- Fånga äpplen 
- Stänga sprickor 
- Hitta spöken 
- Fiska 
 
Nu är ju vissa färdiga med några utav dehär grejerna, 
men det är olyckligtvis inte jag! xD 
Jag har helt enkelt inte tid med att göra alla ovanstående punkter varje dag.
 
Mitt fokus just nu ligger på att bli klar med sprickorna (1-2 veckor kvar)
att fiska (en oändlighet kvar), att göra spök-uppdragen (6 spöken kvar), och att fånga äpplen.
Jag gör också lite stallsysslor/dagliga uppdrag då och då, för att få in extra pengar. 
 
Random bild från den gamla goda tiden då jag levlade och fiskade med Casey.
Bilden är tagen under bryggan i Moorland xD 
 
Sen, när halloween är över och sprickorna äntligen är färdiga,
då kan jag anstränga mej lite mer med att hinna levla ordentligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback